Vuoden 2022 toimintakertomus ja vuosikokouksessa käsiteltyjä asioita

5.3.2023

Pohjois-Lapin Koirakerho Ry:n vuosikokous pidettiin Kirsuhallilla 1.3.2023. Kokouksessa päätettiin jatkaa samalla hallituksen kokoonpanolla kuin vuonna 2022, ainoana poikkeuksena Heli Ljetoffin poisjäänti varajäsenen tehtävästä. Uudeksi varajäseneksi valittiin Lotta Korkiala. Päätettiin myös 10€ kertamaksu/kaverihinta Kirsuhallille kun ulkopuolinen ei-jäsen menee treenaamaan hallimaksun maksaneen koirakerhon jäsenen kanssa.
Tässä yhteydessä on lisäksi hyvä muistaa, että kerhollahan on edelleen myös käytössä jäsenen 10€ kertamaksu hallille mikäli ei halua koko kuukautta treenata. Ohjeet kertamaksun suorittamiseen löytyvät Maksut-osiosta.

Vuoden 2022 toimintakertomus löytyy avattavana tiedostona tämän uutisen lopusta ja sitä kautta pääset tarkastelemaan mitä kaikkea viime vuonna tehtiinkään. Vuoden 2022 inarilaiset koirat on myös päivitetty kotisivuille ja ne löytyvät Toiminta-linkin takaa.

Jäsenkyselyn vastausten pohjalta käytiin alustavaa pohdintaa jäsenten talkoilun kannustamiseen ja esimerkiksi suuremman jäsenmaksun laittamiseksi heille, jotka eivät halua/pysty talkoilemaan ja edullisempi jäsenmaksu talkoileville jäsenille. Päätettiin pitää aiheesta erillinen jäsenkokous tämän vuoden aikana, sillä tarkoitus olisi löytää ratkaisuja tilanteeseen ja miettiä erilaisia jäsenyysvaihtoehtoja.

Päätettiin myös että jäsen saa 20 talkoopistettä, kun talviaikaan omatoimisesti auraa/kolaa koulutuskentälle harjoittelualueen. Lisätietoja talkoopisteistä löytyy Säännöt-osion Talkoopistejärjestelmä-linkin takaa.

Lisäksi kerhon ja Yöttömän Yön Agilitykilpailu-logojen osalta järjestetyn kilpailun puitteissa kerhon jäsenistöstä löytyi osaamista sekä ehdotuksia. Viimeistelytyöt ovat vielä käynnissä ja logoehdotukset julkaistaan myöhemmin äänestystä varten.
Erityisen kunniamaininnan saavat Pirkko Meskasen lapsenlapset, jotka taiteilivat mahtavan hienoja logoja ja niitä pääsee ihailemaan alla olevassa kuvagalleriassa.